Публікації


Список  наукових та навчально-методичних праць Погрібняк Ніни Василівни


Посібники

1.Оздоровлення дошколят, або канікули влітку.- Запоріжжя:ТОВ «ЛТД», 2005.-228с.

2.План оздоровлювальної роботи з дітьми на ІV квартал.- Запоріжжя:ТОВ «ЛТД», 2005.-78с.

3.Щоденник із підвищення професійного рівня.- Запоріжжя:ТОВ «ЛТД», 2005.-76с.

4.Використання нетрадиційних технік малювання як засіб розвитку творчості в дітей дошкільного віку.- Запоріжжя: ТОВ»ЛІПС» ЛТД, 2006. –  100 с.

5.Збірник законодавчих і нормативних актів про дошкільну освіту.- Запоріжжя: ТОВ “ЛІПС” ЛТД, 2007. – 356 с.

6.Управлінська діяльність в системі дошкільної освіти: теорія і практика.- Запоріжжя: ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2009 . – С. 4 – 56. (228 с.).

7.Розвиток зв’язного мовлення дітей дошкільного віку засобами творів живопису.- Запоріжжя: ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2009.- 120с.

8.Конспекти занять з художньо-мовленнєвої діяльності дітей молодшого дошкільного віку.- Запоріжжя:ТОВ «ЛТД», 2009.-160 с.

9.Конспекти занять з художньо-мовленнєвої діяльності дітей середнього дошкільного віку.- Запоріжжя:ТОВ «ЛТД», 2009.-170 с.

10.Конспекти занять з художньо-мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку.-Запоріжжя:ТОВ «ЛТД», 2009.-179 с.

11. Зошит слухача курсів підвищення кваліфікації. - Запоріжжя: ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2009. – 36 с

 

АНОТАЦІЯ ПОСІБНИКІВ


Освітні програми для закладів дошкільної освіти

1.Дитина в дошкільні роки : комплексна додаткова освітня програма (розділ “Світ мистецтва”).// Запоріжжя: ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2000. – 268 с. Рекомендовано МОіН України (лист № 1/11-11178 від 08 грудня 2010 року). – С. 60-61; 103-107; 150-156; 254-261.

2.Стежинки у Всесвіт : програма для дітей п’ятирічного віку(розділ “Світ мистецтва”)– Запоріжжя : ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2011. – 124 с. Рекомендовано МОіН України (лист № 1/11-11178 від 08 грудня 2010 року).

3.Світ дитинства: комплексна освітня програма для дошкільних навчальних закладів (Освітня лінія «Мовлення дитини» та «Дитина у світі культури) / упоряд.: О.М. Байєр Л.В. Батліна, А.М. Богуш та ін.; наук. керівник акад. А.М. Богуш; за заг. ред. Л.В. Батліної. Тернопіль : Мандрівець, 2015. – 200 с. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист МОН України від 26.06. 2015 р. № 1/11-8964).(С. 141-160, 170-182).


Статті

1.Створення іміджу сучасного дошкільного закладу// Дошкільне  виховання. –2004. – № 11.– С.10–11.

2.Створення іміджу сучасного дошкільного навчального закладу // Пріоритетні напрями роботи дошкільної ланки освіти на 2004-2005 навчальний рік: методичний аспект. Випуск третій / За науковою редакцією К.Л. Крутій. – Запоріжжя: ТОВ “ЛІПС” ЛТД, 2004. – С. 7-18.

3.Основи стажування молодого спеціаліста в дошкільному навчальному закладі// Пріоритетні напрями роботи дошкільної ланки освіти на 2005-2006 навчальний рік: методичний аспект. Випуск четвертий / За науковою редакцією К.Л. Крутій. – Запоріжжя: ТОВ “ЛІПС” ЛТД, 2005. – С. 80-97.

4.Орієнтовна тематика методичної роботи з вихователями груп раннього віку// Пріоритетні напрями роботи дошкільної ланки освіти на 2006-2007 навчальний рік: методичний аспект. Випуск п’ятий /За науковою редакцією К.Л.Крутій. – Запоріжжя: ТОВ»ЛІПС» ЛТД, 2006. – С. 101-110.

5.Сучасні підходи до роботи з книгою з дітьми від 10 місяців до 3 років// Пріоритетні напрями роботи дошкільної ланки освіти на 2006-2007 навчальний рік: методичний аспект. Випуск п’ятий /За науковою редакцією К.Л.Крутій. – Запоріжжя: ТОВ»ЛІПС» ЛТД, 2006. – С. 187-197.

6.Розвиток музичної культури в дітей раннього віку// Пріоритетні напрями роботи дошкільної ланки освіти на 2006-2007 навчальний рік: методичний аспект. Випуск п’ятий /За науковою редакцією К.Л.Крутій. – Запоріжжя: ТОВ»ЛІПС» ЛТД, 2006. – С. 197-206. 

7.Розвиток основ художньо-естетичної культури в дітей дошкільного віку як складова життєтворчості // Матеріали міжреґіональної науково-практичної конференції “Теорія та практика життєтворчості” (м. Запоріжжя. 29-30 березня 2007 року) / За заг. ред. проф. К.Л. Крутій, проф. А.І. Павленко. – Запоріжжя: ТОВ “ЛИПС” ЛТД, 2007. – С. 213-222.

8.Розвиток основ художньо-естетичної культури в дітей дошкільного віку засобами живопису// Пріоритетні напрями роботи дошкільної ланки освіти на 2006-2007 навчальний рік: методичний аспект. Випуск шостий / За науковою редакцією К.Л. Крутій. – Запоріжжя: ТОВ “ЛІПС” ЛТД, 2007. – С. 102-115.

9.Особливості  організації музичної діяльності в сучасних умовах ДНЗ // Пріоритетні напрями роботи дошкільної ланки освіти на 2006-2007 навчальний рік: методичний аспект. Випуск шостий / За науковою редакцією К.Л. Крутій. – Запоріжжя: ТОВ “ЛІПС” ЛТД, 2007. – С. 173-186.

10.Розвиток основ художньо-естетичної культури в дітей дошкільного віку як складова життєтворчості  // Дошкільна освіта. – Науково-практ. журнал ЗОІППО. – 2007. - № 1 /(15). – С. 65-71.

11.Свято творчості, доброти й турботи про малюків// Дитячий садок. – Видав. «Шкільний світ». – 2008. №14 (494). – С. 12 - 13.

12.Казкотерапія як технологія емоційно-вольового розвитку дитини// Пріоритетні напрями роботи дошкільної ланки освіти на 2008-2009 навчальний рік: методичний аспект. Випуск сьомий / За науковою редакцією К.Л. Крутій. – Запоріжжя: ТОВ “ЛІПС” ЛТД, 2008. – С. 233- 252.

13. Модель удосконалення професійної підготовки вихователів щодо розвитку зв’язного мовлення  дітей старшого дошкільного віку засобами творів мистецтва// Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка. Матеріали міжнароної науково-практичної конференції – Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. – Суми:РВВ СОІППО, 2009. – С.206-208.

14.Технологія створення парціальних програм у дошкільному навчальному закладі// Пріоритетні напрями роботи дошкільної освіти на 2009-2010 навчальний рік: методичний аспект. Випуск восьмий / За наук. ред. К. А. Крутій. – Запоріжжя: Тов «ЛІПС» ЛТД, 2009. – С.81 - 87.

15.Модель удосконалення професійної підготовки вихователів щодо розвитку зв’язного мовлення  дітей старшого дошкільного віку засобами творів мистецтва культури// Формування професійної компетентності вихователя дошкільного навчального закладу в умовах глобалізації: збірник наукових праць. – Херсон, 2009.- С.60-61.

16.Організаційно –методичні засади входження в професію молодого спеціаліста в дошкільному навчальному закладі// Вихователь-методист дошкільного закладу, 2009. - №5. – С45-52.

17.Социокультурная пространственно-предметная среда и ее влияние на художественно-эстетическое развитие ребенка дошкольного возраста// Личность в едином образовательном пространстве: сборник научных статей 1 Международного образовательного форума. Часть 2. Конференции Детство в современном мире: первые 7 лет и вся жизнь. – Запорожье: ООО «ЛИПС» ЛТД, 2010. - С.36-39.

18.Самоосвіта педагога як складова проектування освітнього простору дошкільного навчального закладу.// Матеріали  Всеукраїнської науково-практичної конференції 14-15 жовтня 2010 року /за заг. ред. проф. К.Л. Крутій, Є.М. Павлютенкова. – Запоріжжя: ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2010.- С.175-180.

19.Формування художньо – естетичної культури в дітей дошкільного віку засобами мистецтва архітектури.// Сборник статей. – Симферополь: ИТ «АРИАЛ», 2010.- С.37-42.

20.Методичні засади щодо організації роботи педагога – наставника в умовах дошкільного навчального закладу// Пріоритетні напрями роботи дошкільної освіти на 2010-2011 навчальний рік: методичний аспект. Випуск десятий / За наук. ред. К. А. Крутій. – Запоріжжя: ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2011. – С.109-115.

21.Методичні підходи  щодо навчання дітей старшого дошкільного віку  опису як функціонально-смислового типу мовлення// Пріоритетні напрями роботи дошкільної ланки освіти на 2011-2012 навчальний рік: методичний аспект. // Випуск десятий / За наук. ред. К. А. Крутій. – Запоріжжя: ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2011. – С.155-167.

22.Розвиток художньо-естетичного сприймання  в дітей дошкільного віку засобами  виставки // Пріоритетні напрями роботи дошкільної ланки освіти на 2011-2012 навчальний рік: методичний аспект.  Випуск десятий / За наук. ред. К. А. Крутій. – Запоріжжя: ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2011. – С.217-223.

23.Развитие художестенно-эстетической  культуры  детей дошкольного возраста средствами книжной графики// Збірник наукових тез/ наук. редактори В.В. Пашков, В.В. Савін, А.І. Павленко. – Запоріжжя: ТОВ «Фінвей», 2012.- С.226-229.

24.Культурологическое развитие  ребенка дошкольного возраста средствами  искусства живописи// сб. науч. ст. / Бел. гос. пед. ун–т им.М.Танка; редкол. Л.Н.Воронецкая, Т.В.Поздеева, Д.Н.Дубина и др..; под общ. ред. Л.Н.Воронецкой, Т.В.Поздеевой. – Минск: БГПУ, 2012. -  С. 215-216.

25.Вплив книжкової графіки на художньо-естетичний розвиток дитини дошкільного віку: методичний аспект// Основні орієнтири розвитку системи освіти  Запорізької області у 2012-2013 навальному році (дошкільна освіта): методичні рекомендації /упоряд. Батліна Л.В., Григоренко Г.І.-Запоріжжя: Акцент Інвест – Трейд, 2012. – С.183-196.

26.Методичні засади щодо організації індивідуальних форм  роботи з педагогічними кадрами в умовах дошкільного навчального закладу// Основні орієнтири розвитку системи освіти  Запорізької області у 2012-2013 навальному році (дошкільна освіта): методичні рекомендації /упоряд. Батліна Л.В., Григоренко Г.І.-Запоріжжя: Акцент Інвест – Трейд, 2012. – С.82-93.

27.Розвиток зв’язного мовлення дітей дошкільного віку засобами творів  живопису: теоретичний аспект// Електронний зб. наук. праць Випуск №2 (12): Освіта і особистість: нові підходи, сучасна дидактика, інноваційні технології й якість освіти //зб. тез ІV Міжнародного освітнього форуму «Особистість в єдиному освітньому просторі».

28.Ознайомлення дітей дошкільного віку з мистецтвом скульптури: методичний аспект // Основні орієнтири розвитку системи освіти  Запорізької області у 2013-2014 навальному році (дошкільна освіта): методичні рекомендації /упоряд. Батліна Л.В., Григоренко Г.І.-Запоріжжя: Акцент Інвест – Трейд, 2013. – С.141-150.

29.Формування мовної та мовленнєвої компетенції дітей дошкільного віку засобами творів живопису // Компетентнісний підхід в організації дошкільної освіти: досвід, проблеми, перспективи: Матеріали Всеукраїнської з міжнародною участю Інтернет-конференції. – Черкаси : Вид-во ОІПОПП, 2013. – С. 98-103.

30.Развитие  и воспитание детей дошкольного возраста   средствами книжной графики //Актуальные проблемы и тенденции современного дошкольного образования: сб. науч. ст. / Бел. гос. пед. ун–т им.М.Танка; редкол. Л.Н.Воронецкая, Т.В.Поздеева, Д.Н.Дубина и др.; под общ. ред. Л.Н.Воронецкой, Т.В.Поздеевой. – Минск: БГПУ, 2013. - С. 180-183.

31.Інтегрування ІКТ в освітній процес в умовах ДНЗ (на прикладі формування природознавчої компетентності дошкільників. ППД творчої групи закладу) // Електронний збірник тез V Міжнародного освітнього форуму «Особистість в єдиному освітньому просторі» 7-18 квітня 2014 року. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР. – Запоріжжя: ЗОІППО, 2014.

32.Формування естетичної культури дітей дошкільного віку засобами мистецтва скульптури // Електронний зб. тез ІV Міжнародного освітнього форуму «Особистість в єдиному освітньому просторі» 11-26 квітня 2014 року. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР – 2014.

33.Збереження фізичного та психічного здоров’я дітей дошкільного віку засобами арт-терапії (у співавторстві) //Педагогіка здоров’я : зб. наук. праць. – Харків : ХНПУ ім. Г.С. Сковороди, 2014. – С. 420-424.

34.Ознайомлення дітей дошкільного віку з декоративно- прикладним мистецтвом// Основні орієнтири розвитку системи освіти  Запорізької області у 2014-2015 навальному році (дошкільна освіта): методичні рекомендації /упоряд. Батліна Л.В., Григоренко Г.І.-Запоріжжя: Акцент Інвест – Трейд, 2014. – С.96-105.

35.Арттехнології як засіб збереження фізичного та психічного здоров’я дітей у системі освітнього процесу дошкільного навчального закладу//Освітній простір. Глобальні, регіональні та інформаційні аспекти: Науково-методичний журнал. Вип.17.- Чернівці: Наші книги, 2014. – С.180-186.

36.Арт-технології в системі освітнього процесу дошкільного навчального закладу// Педагогічні науки та освіта (у співавторстві) //Збірник наукових  праць ЗОІППО. – ХІУ-ХУ. - Запоріжжя : Кругозор, 2014. – С. 209-217.

37.Національне виховання дітей дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва// Виховання особистості: національно-патріотичний науково-методичної вимір: матеріали  всеукраїнської науково-методичної конференції (15-16 квітня 2015 р., м. Херсон):у 2-х частинах. –  Ч.ІІ /за ред. А.М. Зубка, С.О. Мойсєєва та ін.. – Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної  освіти», 2015. – С.43-46.

38.Самоосвіта як одна із ефективних форм підвищення професійної компетентності педагогів дошкільних навчальних закладів у системі післядипломної освіти// Електронний збірник статтей https://drive.google.com/file/d/0B4o5JUTAgIbIaTBNNTQwalVPS3c/view

39.Самообразование как одна из форм системы непрерывного повышения квалификации педагогов  дошкольных образовательных учреждений////Информационный научно-педагогический журнал Педагогический поиск. – 2015. - №3(25) сентябрь. – С.192-196.

40.Основи національного виховання дітей дошкільного віку засобми українського живопису// Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області у 2015–2016 навчальному році : метод. рекомендації: у 4-х ч. / упоряд. Батліна Л.В. – Частина ІІІ.  Дошкільна освіта. –  Запоріжжя : Кругозор, 2015. – С. 94-104.

41.Застосування арттехнологій у роботі з дітьми дошкільного віку// Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області у 2015–2016 навчальному році : метод. рекомендації: у 4-х ч. / упоряд. Батліна Л.В. – Частина ІІІ.  Дошкільна освіта. –  Запоріжжя: Кругозор,  2015. – С. 105-114.

42.Самоосвіта як одна із ефективних форм підвищення професійної компетентності педагогів дошкільних навчальних закладів у системі післядипломної освіти// Електронийзбірник https://drive.google.com/file/d/0B4o5JUTAgIbIaTBNNTQwalVPS3c/view

43.Парціальні програми для дошкільних навчальних закладів: методичні рекомендації щодо їх створення// Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області у 2016-2017 навчальному році: метод. рекомендації: у 3-х ч. / Упорядники: О.М. Байєр, Л.В. Батліна, Л.М. Михайлова – Частина ІІІ. Дошкільна освіта. – Запоріжжя: Кругозір, 2016. – С. 82-92.

44.Національне виховання засобами живопису: методичний аспект// Дошкільне виховання. Щомісячний науково-методичний журнал МОН України - №8.- 2016.- С.4-7.

45.Твори живопису як ефективний засіб розвитку мовлення дітей дошкільного віку // Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 18-25 квітня 2016 р., м.Запоріжжя, Україна. Вип. 1 (23). – 2016.  [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.zoippo.zp.ua/pages/el_gurnal/pages/vip23.html

46.Компетентнісний підхід у формуванні мовленнєвої компетенції дітей дошкільного віку// Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Світ ХХІ сторіччя: модернізація освіти та цінності дитинства», 08-09листопада 2016 року, м. Запоріжжя, Україна. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.zoippo.zp.ua/pages/el_gurnal/pages/vip26.html

47.Здоров’язбережувальні освітні технології в дошкільній освіті// Інноваційна діяльність  та дослідно-експериментальна робота в сучасній освіті. Матеріали ІУ Всуукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції 27 жовтня 2016 р., м. Чернівці, Україна. [Електронний ресурс] – Режим доступу:

http://ippobuk.cv.ua/index.php/2012-12-11-20-55-13.

48.Сходинками самоосвіти — до професійного зростання/Практика управління дошкільним закладом. - 2017.-№11.- С.25-29.

49.Компетентісний підхід до розвитку мовлення дітей дошкільного віку// Інноваційна діяльність та дослідно-експериментальна робота в сучасній освіті: тези доповідей V Всеукраїнської науково-практичної конференції (20 жовтня 2017, Чернівці-Сєвєродонецьк) / Укладачі: Бирка М.Ф., Черкез І.Б. – Чернівці: ІППОЧО, 2017. – С. 126-128.

50.Професійне становлення молодого спеціаліста дошкільного навчального закладу// Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи» 15-22 травня 2017 р., м. Запоріжжя Випуск №2(28) / 2017. –  [Електронний ресурс] –  Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/0BxCUzqlHYekrV2pBclVDTldfdE0/view

51.Планування занять з розвитку мовлення в групах молодшого дошкільного віку// Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області у 2017-2018 навчальному році: метод. рекомендації: у 3-х ч. / Упорядники: О.М. Байєр, Л.В. Батліна, Л.М. Михайлова – Частина ІІІ. Дошкільна освіта. – Запоріжжя: СТАТУС, 2017. – С. 53-67.

52.Професійна компетентність вихователя щодо організації предметно-ігрового середовища в сучасному закладі дошкільної освіти (у співавторстві) // Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області в контексті реалізації Концепції Нової української школи у 2018/2019 навчальному році : метод. рекомендації : у 3-х ч. / відп. ред. О. В. Варецька ; ред.-упоряд. О. М. Байєр ; ДОН ЗОДА, КЗ «ЗОІППО» ЗОР. — Частина ІIІ. Дошкільна освіта.— Запоріжжя : СТАТУС, 2018.  С. 91-103.

53.До проблеми розвитку мовної та мовленнєвої компетенції дітей дошкільного віку//Електронний збірник наукових праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. - Випуск - №3(32)/2018. Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи»  (14-21 травня 2018 року, м. Запоріжжя). Частина друга. Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1C74ewiYoYD_B2z5w23ykZk1brzSTRKp/view.

54.Розвиток монологічного мовлення в дітей старшого дошкільного віку через складання описових розповідей////Електронний збірник наукових праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. - Випуск - №2(34)/2019. Матеріали V Ювілейної Міжнародної науково-практичної конференції «Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи», 16-17 травня 2019 року, м. Запоріжжя). Частина перша. Режим доступу: [https://drive.google.com/]. 

55.Створення предметно-ігрового середовища (у співавторстві) // // Дошкільне виховання, 2019, №2.- С. 11-13. (Щомісячний науково-методичний журнал МОН України для педагогів і батьків).

56.Особливості створення предметно-ігрового середовища в групах раннього віку (у співавторстві)// Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області в контексті реалізації Концепції Нової української школи у 2019/2020 навчальному році [Електронний ресурс] : метод. рекомендації : у 3-х ч. /відп. ред. О. В. Варецька ; ред.-упорядник О. М. Байєр ; ДОН ЗОДА, КЗ «ЗОІППО» ЗОР. – Ч. ІІІ. Дошкільна освіта. – Електрон. кн. – Запоріжжя : СТАТУС, 2019.  – С. 31-42.

57.До проблеми організації предметно-ігрового середовища в закладі дошкільної освіти(у співавторстві)  //Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції «Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи», м. Запоріжжя, ЗОІППО,» (12-18 травня 2020 року, м. Запоріжжя)  Випуск №4(41)/2020   (Частина четверта).

58.Формування мовної та мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку на різних видах занять// Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області в контексті реалізації Концепції «Нова українська школа» в умовах очної, дистанційної і змішаної освіти у 2020/2021 навчальному році [Електронний ресурс] : метод. рекомендації: у 3-х ч. /відп. ред. О. В. Варецька ; ред.-упорядник О. М. Байєр ; ДОН ЗОДА, КЗ «ЗОІППО»ЗОР. – Ч. ІІІ. Дошкільна освіта. — Електрон. кн. — Запоріжжя : СТАТУС, 2020. С. 33-42.

  1. Впровадження інноваційних технологій для розвитку мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку// Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області в контексті реалізації Концепції «Нова українська школа» в умовах очної, дистанційної та змішаної освіти у 2021/2022 навчальному році: метод. рекомендації: у 3-х ч. / відп. ред. О. Варецька, ред.-упор. О. Байєр, ДОН ЗОДА, КЗ «ЗОІППО» ЗОР. — Ч. ІІI. Дошкільна освіта. — Електронний аналог друкованого видання (електронна книга). Запоріжжя: СТАТУС, 2021. С.— 83-93.
  2. Підвищення професійного рівня вихователів  з питань організації художньо-мовленнєвої діяльності в закладах дошкільної освіти // Scientific practice: modern and classical research methods: Collection of scientific papers «ΛΌГOΣ» with Proceedings of the I International Scientific and Practical Conference (Vol. 2), Boston, February 26, 2021. Boston-Vinnytsia: Primedia eLaunch & European Scientific Platform, 2021. - С.161-163.
  3. Формування риторичної компетенції вихователя (із досвіду роботи в закладах вищої та післядипломної педагогічної освіти) // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук.пр.(редкол.:А.В.Сущенко (гол.ред.) та інш. Запоріжжя: КПУ, 2021.вип.76,Т.2.-С.98-106. 0,8 д.а. (в співавторстві).
  4. До проблеми професійної компетентності вихователя ЗДО щодо формування фінансової культури у дітей старшого дошкільного віку // Актуальні проблеми педагогічної освіти: новації, досвід та перспективи : збірник тез доповідей ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (20 квітня 2021 року, м. Запоріжжя) / за заг. ред. О. В. Пономаренко, Л. О. Сущенко. Запоріжжя : АА Тандем, 2021. –С.106-108.
  5. Художня література як засіб збагачення дитячої гри// Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції «Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи», м. Запоріжжя, ЗОІППО».
  6. Ігри на теми літературних творів як засіб морального виховання // Електронний збірник наукових праць ЗОІППО – Випуск № 1(48) – 2022 -(в співавторстві).
  7. Художня література як засіб морального виховання дітей дошкільного віку.// // Матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Неперервна освіта нового сторіччя: виклики та пріоритети» (07-14 листопада 2022 року):Електронний збірник наукових праць ЗОІППО – № 4(51) – 2022  URL https://drive.google.com/file/d/1hTNOKOIl7r2564tN-G6SDcGuL8qSFbNa/view
  8. До проблеми участі батьків щодо формування фінансової культури в дітей старшого дошкільного віку//Гуманітарний корпус: [збірник наукових статей з актуальних проблем філософії, культурології, психології, педагогіки та історії] – Випуск 46. – Київ: ТОВ «НВП Інтерсервіс», 2022. С. 121-123.
  9. Як оцінити рівень мовленнєвого розвитку дитини // Вихователь-методист дошкільного закладу. - №1, - 2022, - С. 4-12.
  10. Ігрова компетентність дошкільників: що врахувати під час оцінювання // Вихователь-методист дошкільного закладу. - №3, - 2022, - С. 3-8.
  11. Природничо-екологічна компетентність дошкільників: що врахувати під час оцінювання //Вихователь-методист дошкільного закладу. - №6, - 2022, - С. 16-20.
  12. Оцінюємо сенсорно-пізнавальний розвиток дошкільників. //Вихователь-методист дошкільного закладу - №9, - 2022 , - С. 24-28.
  13. Особистісний розвиток дитини: які компетентності врахувати під час оцінювання. //Вихователь-методист дошкільного закладу - №10, - 2022 , - С. 7-12.
  14. Погрібняк Н. Особливості організації художньо-мовленнєвої діяльності з дітьми старшого дошкільного віку //.//Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області в контексті реалізації Концепції «Нова українська школа» в умовах очної, дистанційної та змішаної освіти у 2022/2023 навчальному році : метод. рекомендації : у 2-х ч. / відп. ред., упор. О. Варецька ; ДОН ЗОДА, КЗ «ЗОІППО» ЗОР. — Ч. ІІ. Навчально-методичне забезпечення загальної середньої освіти. — Електронний аналог друкованого видання (електронна книга). — Запоріжжя : СТАТУС, 2022.С.244-251 URL https://drive.google.com/file/d/1qJatR9WqitBevs0OwF2sECBPfNrCIfUy/view.
  15. До проблеми підготовленості вихователя щодо формування соціально-фінансової компетентності в дітей дошкільного віку.//Актуальні проблеми педагогічної освіти: новації, досвід та перспективи: збірник тез доповідей  111 Всеукраїнської науково- практичної конференції з міжнародною участю (20 квітня 2023р., м. Запоріжжя) за заг.ред. Л.О.Сущенко. Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2023.С.54-56 (у співавторстві). https://drive.google.com/drive/folders/1SnSOFnT4Kmt9xtVne_QnbPvokv06f-ei
  16. Стан сформованості готовності вихователя ЗДО щодо розвитку соціально-фінансової компетентності дітей дошкільного віку.//Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Освіта та наука крізь виклики сьогодення» (17-19 травня 2023 р.,м. Запоріжжя) (у співавторстві) . https://drive.google.com/file/d/1JQcpesvGMWdetNymcOmcCpkXMvk9vCnb/view
  17. Формування соціально-фінансової компетентності дітей дошкільного віку у співпраці закладу дошкільної освіти з батьками//Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області в контексті реалізації Концепції «Нова українська школа» в умовах очної, дистанційної та змішаної освіти у 2023/2024 навчальному році: метод. рекомендації: у 3-х ч. / відп. ред., упор. О. Варецька; ДОН ЗОДА, КЗ «ЗОІППО» ЗОР. — Ч. ІІІ. Дошкільна освіта. — Електронний аналог друкованого видання (електронна книга). — Запоріжжя: СТАТУС,2023.—С.35-44.
  18. Особливості  підготовленості батьків щодо формування соціально-фінансової компетентності дітей дошкільного віку //Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук.пр.(редкол.:А.В.Сущенко (гол.ред.) та інш. Запоріжжя: КПУ, 2023.вип.90., С.21-26.